niedziela, 6 września 2015

Liebster Blog Award #3



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.” 


Serdecznie dziękuję Ani z  AniaBloguje  za nominację. Zachęcam Was do odwiedzenia jej bloga, naprawdę warto!

Przejdę do odpowiadania na zadane przez nią pytania.

1. Ile książek liczy twoja biblioteczka?

Aktualnie nie ma mnie w domu, dlatego nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 

2. Jaka była najgorsza książka oprócz lektury jaką przeczytałeś?

Szczerze mówiąc, raczej nigdy nie miałam złej opinii o nie-lekturze. Wynika to zapewne z tego, że kupuję książki, tylko, jeśli ich opis mnie zachęca i panują o niej dobre opinie.

3. Jakie jest twoje ulubione danie?

Szpinak w każdej postaci! 

4. Wolisz ciepło czy zimno?

Lubię, jak jest ciepło, ale nie tak upalnie jak teraz. 

5. Jaka książka sprawiła, że zacząłeś nałogowo czytać?

Szczerze mówiąc, nie pamiętam. W klasach 1-3 moje czytanie zaczęło się od Harry'ego Potter'a. Potem w klasie 4 przestałam czytać, a w 5 ponownie pojawił się Harry, tylko tym razem jako lektura. Dzięki niemu znów powróciłam do czytania i od tej pory czytam nałogowo :)

6. Jaka jest twoja ulubiona książka z twojej biblioteczki?

Kosogłos, którego ubóstwiam i będę to robić do końca życia. 

7. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej czytać?

Najbardziej fantasy i Young Adult, ale staram się nieograniczać. 

8. Czy chętnie pożyczasz swoje książki innym?

Tak, raczej nie mam z tym problemu. Moje koleżanki dbają o książki i zawsze oddają mi je w takim stanie, w jakim im je dałam.

9. Możesz wybrać jedną, dowolną nadprzyrodzoną zdolność. Co wybierzesz?

Chciałabym czytać w myślach. Dowiedziałabym się, co inni o mnie sądzą i jakie mają wobec mnie plany :D

10. Jaki kraj chciałbyś zobaczyć?

Generalnie chciałabym zwiedzić praktycznie cały świat :) A tak najbardziej to Francję, Hiszpanię i Włochy. 

11. Wolałbyś być dzieckiem boga greckiego czy rzymskiego? Kto byłby twoim boskim rodzicem?

Z mitologią rzymską nie miałam zbyt dużo do czynienia. W sumie chyba nawet jakbym miała, to wolałabym być dzieckiem boga greckiego, bo jestem w trakcie czytania serii Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Myślę, że fajnie byłoby być córką Ateny, tak jak Annabelle. No bo kto nie chciałby być bardzo inteligentnym? 




Moje pytania:

  1. Gdybyś mogła zmienić zakończenie jednej książki, jaka by to była?
  2. Po jaki gatunek książek rzadko sięgasz?
  3. Wolisz kupować czy wypożyczać książki? Dlaczego?
  4. W jakim fikcyjnym świecie chciałabyś zamieszkać, a w jakim nie?
  5. Dlaczego założyłaś bloga?
  6. Co chciałabyś robić w przyszłości?
  7. Ekranizacja, na której się zawiodłaś?
  8. Co, oprócz czytania, lubisz robić w wolnym czasie?
  9. Czy podczas czytania słuchasz muzyki?
  10. Masz książkę (lub książki), która w jakiś sposób wpłynęła na twoje życie?
  11. Od jakiego czasu kochasz czytać?


Nominuję:

  1. http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/
  2. http://czytac-to-zyc-podwojnie.blogspot.com/
  3. http://coffeethebook.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz