niedziela, 30 sierpnia 2015

CLASSMATE BOOK TAG


Pierwszy września już pojutrze, dlatego postanowiłam zrobić Tag wymyślony przez Marthę z Secret-Books. W wielkim skrócie-w tej zabawie będziemy tworzyć własną literacką klasę. Najpierw należy wybrać pięć ulubionych książek. Ja wybrałam:

  1. Charlie
  2. Złodziej Pioruna
  3. Gwiazd Naszych Wina
  4. Kosogłos
  5. Eleonora&Park

Tytuły tych pięciu powieści wpisuję na małe karteczki, które wrzuciłam do pojemnika. Następnie losuję, otwieram daną książkę na obojętnie jakiej stronie i pierwsze imię, które się na niej pojawi, przyporządkowuję do jednego z punktów.

W mojej literackiej klasie będą takie typy osób:

  1. Kujon
  2. Mięśniak
  3. Przewodniczący klasy
  4. Głupia blondynka
  5. Szara myszka
  6. Gaduła
  7. Klasowy błazen
  8. Plotkara
  9. Emo
  10. Śpioch



1.Kujon

Klasowym kujonem zostaje Hazel z Gwiazd Naszych Wina. Z tego co pamiętam, Hazel dużo czytała i była inteligentna, dlatego mi pasuje :)











2. Mięśniak

Wylosowałam Złodziej Pioruna, a pierwszym imieniem, jakie pojawiło się na otwartej przeze mnie stronie był Ares. Nie pamiętam, czy w książce było napisane cokolwiek o jego budowie ciała, ale jego zachowanie zapadło mi w pamięć. Prowokujący do walki, drwiący i gniewny. To chyba pasuje do takiego typowego "mięśniaka".







3. Przewodniczący klasy


Uwaga, uwaga, przewodniczącym klasy jest... Peeta z Kosogłosa! Z całą pewnością, jest on inteligentny i pomysłowy. No i ma dar przekonywania, co mogłoby mu się przydać w tej roli.













4. Głupia blondynka  


Głupią blondynką zostaje Eleonora z Eleonora&Park. Według mnie, ta postać kompletnie nie pasuje do tego typu dziewczyny. Czytała komiksy, słuchała muzyki, martwiła się o bliskich. Nie, ta rola odbiega od jej charakteru.









5. Szara myszka


Wylosowałam Augustusa z Gwiazd Naszych Wina. Cóż, jego usposobienie na pewno nie jest podobne do usposobienia "szarej myszki". Był błyskotliwy, miał poczucie humoru. Nie był cichy, czy nieśmiały.










6. Gaduła



Hahaha, wypadło na Prezydenta Snowa z Kosogłosa. Jeśli chodzi o zastraszanie innych, to można powiedzieć, że był gadatliwy.












7. Klasowy błazen


Klasowym błaznem zostaje Patrick z Charlie. W sumie zachowywał się śmiesznie, na przykład naśladował swojego nauczyciela itd., no i śmiali się z niego, mówiąc do niego "Nic". Ci, którzy czytali tą książkę, albo chociaż oglądali film, wiedzą o co chodzi z tą ksywką :D





8. Plotkara


Po raz kolejny wylosowałam Eleonorę z Eleonora&Park. I znowu nie pasuje mi do takiego typu. To raczej o niej plotkowano, bo nietypowo wyglądała.









9. Emo




Padło na "Ciocię Em" (brakuje tylko "o" :D) ze Złodziej Pioruna, czyli mitologiczną Meduzę. Nosiła zasłonę na twarzy i zwój na głowie, a to trochę niecodzienne, lecz to chyba za mało, żeby określić ją mianem "Emo".






10. Śpioch



Na ostatniej kartce, jaką mam, widnieje tytuł: Charlie. Śpiochem zostaje Sam. To do niej nie pasuje. Jest za bardzo przebojowa i energiczna. 









To już koniec tego Tagu. Mam nadzieję, że się Wam spodobał. Jeśli też taki zrobiliście-zostawcie link w komentarzu. Chętnie poznam Wasze klasy! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz