piątek, 21 sierpnia 2015

Celebrity Book Tag


Zastanawiałam się, jakiego posta dodać. Stwierdziłam, że recenzję wstawię w niedzielę, a w ten tag dzisiaj. W następnym tygodniu oczekujcie czegoś "innego" :) 

1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką.

Hmm... Może Annabeth z serii Percy Jackson i bogowie olimpijscy? Była piękna, a także odważna, no i potrafiła walczyć. 

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim.

Mogłabym wymienić takich kilkanaście, albo i kilkadziesiąt. Postaram się jednak ograniczyć się do trzech. Zacznijmy od Patch'a z Szeptem. Kolejny może być Finnick z Igrzysk Śmierci. Wymienię jeszcze Ridge'a z Maybe Someday. 

3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pit) - ulubiona literacka para.

Jest ich naprawdę sporo. Nie mogę nie wymienić tu Katniss i Peety, Sydney i Ridge'a, oraz Hazel i Augustusa. 

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałeś. 

Colleen Hoover! Maybe Someday jest wspaniałe. To pierwsza powieść tej autorki, którą przeczytałam, lecz na tym nie poprzestanę. 

5. Josh Hustcherson - ulubiona krótka książka. 

Haha, to pytanie jest dobrze dobrane do osoby. Już kiedyś na nie odpowiadałam. Moją ulubioną krótką książką jest Charlie. Ma tylko 219 stron, ale jej treść, choć nieduża, jest bardzo wartościowa. Polecam wszystkim! Recenzja 

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka

Nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ czytam książki o podobnej ilości stron. Zazwyczaj nie przekracza ona czterystu. 

7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią.

Moja odpowiedź chyba Was nie zdziwi-Gwiazd Naszych Wina. Mogę dodać tu też Trzy metry nad niebem. Przy obu tych powieściach płakałam. 

8. Kristen Stewartnajbardziej nudna książka. 

Czytam wyłącznie książki, które mnie interesują, dlatego nie wiem jaki tytuł podać. Może W pustyni i w puszczy. Nie przeszłam nawet przez pięć rozdziałów tej lektury, chociaż się starałam. 

9. Ian Somerhalder i jego kot książka przesłodzona

Nic nie przychodzi mi na myśl. Praktycznie każda książkowa historia miłosna jest słodka. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz