piątek, 17 lipca 2015

Bookhaul #1


Cześć! Dzisiaj mam dla Was pierwszy bookhaul w moim wykonaniu. Pokażę Wam książki, które kupiłam/dostałam w ostatnim czasie.

"Percy Jackson i bogowie olimpijscy"  Rick Riordan


Zacznę od największego zakupu, czyli całej serii "Percy Jackson i bogowie olimpijscy". Nie wiem, dlaczego kupiłam od razu wszystkie pięć części. Od dawna kusiła mnie ta seria i w końcu po nią sięgnęłam. Przeczytałam już pierwszą część i jestem pod wrażeniem. Jeśli jeszcze nie czytaliście recenzji, to zapraszam -> KLIK. Tak bardzo, bardzo skrótowo... Ta seria opowiada o przygodach nastoletniego Percy'ego Jacksona, syna Posejdona-greckiego boga mórz i oceanów.


"Wróć, jeśli pamiętasz"  Gale Forman

Okładka książki Wróć, jeśli pamiętasz

Tę powieść dostałam za świadectwo z czerwonym paskiem. Nie była to żadna niespodzianka, gdyż wychowawczyni pozwoliła nam sobie wybrać książkę, którą chcemy dostać. Przeczytałam "Zostań, jeśli kochasz", dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby wzbogacić się o jej kontynuację.

"Wróć, jeśli pamiętasz" opowiada o dalszych losach bohaterów, trzy lata po wypadku Mii. W przeciwieństwie do poprzedniej części, ta jest pisana z perspektywy Adama. 

Recenzja -> KLIK


"Trzy metry nad niebem"  Federico Moccia


Choć tej powieści jeszcze nie czytałam, to wielokrotnie oglądałam jej ekranizację. Zakochałam się w tym filmie i mam nadzieję, że tak samo będzie w przypadku książki.

Jako, że, z tego co słyszałam, powieść nieco różni się od filmu, wolę wstawić Wam opis z tylnej okładki.

Szesnastoletnia Babi, dziewczyna z dobrego domu, świetna uczennica i przykładna córka, na skutek przedziwnego splotu przypadków, poznaje swoje przeciwieństwo. Step to agresywny chuligan, którego życie składa się wyłącznie z ćwiczeń na siłowni, wyścigów na motorze i bijatyk do upadłego. Mimo tak różnych charakterów i sprzeciwu matki Babi, nie potrafią o sobie zapomnieć i zakochują się w sobie bez pamięci. Pod wpływem tego żarliwego uczucia w zakochanych zachodzą zmiany. Babi zaczyna otwierać się na świat, dojrzewa. Z kolei Step coraz bardziej zastanawia się nad swoim zachowaniem i staje się łagodniejszy. W końcu powierza Babi swój najmroczniejszy sekret, który tłumaczy jego agresywne i destrukcyjne zachowania..


"Wpadka" Nick Hornby


Okładka książki Wpadka

Tę książkę kupiła mi mama i myślę, że może mi się spodobać. Jeszcze jej nie czytałam, lecz mam zamiar zrobić to do września. Znów posłużę się opisem z okładki:

Kiedy w życiu Sama wszystko zaczyna się układać, okazuje się, że jego dziewczyna Alicia ma dla niego prawdziwą bombę. W zasadzie była dziewczyna, zdążyli bowiem zerwać, zanim mu powiedziała, że jest w ciąży.

Sam nie chce zostać nastoletnim ojcem. Jedynym człowiekiem, do którego może się zwrócić, jest jego idol, legenda deskorolki - Tony Hawk. Wierzy, że rozwiązania wszystkich życiowych problemów można znaleźć w autobiografii Hawka. Ale tym razem nawet Tony Hawk nie udzieli mu odpowiedzi. A może jednak udzieli?

"Pas Deltory. Puszcze milczenia"  Emily Rodaa


O tej książce nigdy nie słyszałam. Nawet nie wiem, dlaczego ją kupiłam. Ale to fantasy, więc pewnie mi się spodoba.

Nad królestwem Deltory zapanował  nikczemny Władca Mroku. Zmusił do ucieczki rodzinę królewską i zniszczył Pas Deltory, którego magia chroniła królestwo. Szesnastoletni Lief wyrusza w niebezpieczną podróż. Musi odnaleźć siedem kamieni, które tworzyły Pas i bez których Deltora nie wyrwie się spod jarzma Władcy Mroku. Tajemnice, niebezpieczne stwory, wróg czający się w cieniu drzew Odzyskanie Pasa Deltory nie będzie łatwe.

"Eragon", "Brisingr. Tom II", "Dziedzictwo. Tom II". Christopher Paolini




Te książki kupiłam w Tesco za 9,99. Nie znalazłam pozostałych części, ale stwierdziłam, iż mogę je dokupić. No bo powiedzcie, czy trzy książki, za niecałe 30 zł, w dodatku z twardą okładką, to nie dobra okazja?  

To już wszystkie powieści, które mam Wam do pokazania. A Wy co ostatnio kupiliście?  

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz