wtorek, 19 maja 2015

Informacje #2


Czeeeść :)

 Na samym początku chciałabym Was przeprosić za moją dość długą nieobecność. Była ona spowodowana, przykro mi to mówić, moim lenistwem i brakiem organizacji. Ostatnio nie przeczytałam zbyt wielu książek. Postanowiłam jednak w końcu wziąć się w garść, więcej czytać i zacząć regularnie, trzy razy w tygodniu dodawać posty. Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, w szkole jest już coraz luźniej, dlatego myślę, że mi się to uda i Was nie zawiodę. 

Mam do Was też ogromną prośbę. Jeśli traficie na mojego bloga, zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza! To na prawdę bardzo mnie motywuje i daje mi poczucie, że nie piszę wyłącznie dla siebie. To dla Was pięć sekund, a dla mnie długi uśmiech i chwila szczęścia. Możecie zostawiać linki do swoich blogów. Chętnie wejdę, poczytam i zostawię komentarz :) 

                                                                                           Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz