sobota, 14 marca 2015

Szeptem-Recenzja książki


Szeptem


  • Tytuł: Szeptem
  • Autor: Becca Fitzpatrick
  • Seria: Szeptem
  • Tom: 1
  • Wydawnictwo: Otwarte
  • Liczba Stron: 328

Główną bohaterką powieści jest szesnastoletnia Nora Grey, z pozoru zwykła dziewczyna, która niedawno straciła ojca. Wiedzie spokojne życie, chodzi do szkoły, spotyka się z najlepszą przyjaciółką.Wszystko się zmienia, gdy na lekcji biologii w ławce  siada z nią Patch-mroczny, ale zarazem przystojny i intrygujący chłopak. Wraz z pojawieniem się Patcha, w życiu Nory zaczynają  dziać się różne dziwne rzeczy. 

Kim tak naprawdę jest ten chłopak? Czy to on stoi za dziwnymi zdarzeniami, których doświadcza Nora? 

Odpowiedzi szukajcie w tej niesamowitej książce. Styl pisania Fitzpatrick jest bardzo przyjemny. Powieść bardzo mnie wciągnęła. Nie ma w niej  długich opisów, wszystko jest dobrze objaśnione. Na kartach tej powieści znajdziecie mnóstwo zabawnych dialogów. Autorka postawiła na akcję, więc ciągle coś się dzieje i nie można oderwać się od czytania. 

     Niestety, po przeczytaniu "Szeptem" poczułam pewien niedosyt, który chcę zaspokoić sięgając po następną część. Bardzo ciekawi mnie, jak dalej potoczą się losy bohaterów. Mam nadzieję, że "Crescendo" mnie nie zawiedzie i będzie równie dobre jak pierwsza część tej znakomicie zapowiadającej się serii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz