wtorek, 3 marca 2015

Bookhaul #1



Bookhaul #1


Hej. Postanowiłam zrobić dla Was pierwszy bookhaul. Pokażę Wam książki, które kupiłam w ubiegłym miesiącu. 


Zazdrość




Spodobała mi się tematyka tej książki, choć o morderstwach raczej nie czytam. Myślę jednak, że może mi się spodobać i być może polubię powieści o takiej tematyce. Jak na razie pożyczyłam ją już komuś, ale gdy tylko będę mieć ją z powrotem, przystąpię do lektury.


Jeden Dzień


Opis tej książki, choć nie wiem czemu, trochę przywiódł mi na myśl 'Love, Rosie', które bardzo przypadło mi do gustu. Mam nadzieję, że "Jeden Dzień" będzie równie dobre.


Michael Vey, Więzień Celi 25



Tą książkę planowałam kupić już od dawna. Strasznie spodobała mi się jej tematyka, chociaż już czytałam coś podobnego, tylko że bohater był trochę starszy. 


Wilcza Księżniczka


Chociaż wiem, że książki nie powinno się oceniać po okładce, to tutaj chyba można zrobić wyjątek. No bo czy tak okładka nie jest piękna?! Tą książkę kupiłam głównie ze względu na nią, choć opis jest zachęcający, tyle że, jak przeczytałam w internecie, książka ta to literatura dziecięca. 


Pragnienie 




Tą powieść również od dawna planowałam kupić. Jej tematyka wydaje mi się bardzo interesująca. Czuję, że nieźle się w nią wciągnę. 


Love, Rosie



O tej książce słyszeli już chyba wszyscy, o ile wszyscy jej już nie przeczytali. Jak już wiecie, albo i nie, z mojej recenzji, bardzo dobrze mi się ją czytało. Recenzja: LINK


Szeptem



Ta książka również stała się ostatnio bardzo popularna. Słyszałam o niej wiele dobrych opinii, więc mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę. 


Gorączka



Hmm.. I tu chyba największy niewypał. Genialna ja, nie zauważyłam, że to jest tom 3 serii 'Cienie'. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że nie czytałam poprzednich części. Mam zamiar kupić pierwszą i drugą część, bo w sumie ta seria wydaje mi się ciekawa.

I to już wszystko w tym bookhaulu. W piątek powinna się pojawić recenzja "Charlie'go". Zapraszam do komentowania i czytania moich recenzji ! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz