niedziela, 30 listopada 2014

Hej wszystkim!

Postanowiłam założyć bloga związanego z moją największą pasją-czytaniem.  Będę dodawać recenzje książek i filmów oraz różne cytaty i "złote myśli". Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten blog i że będziecie na niego często wpadać.

Tak na przywitanie napiszę Wam trochę o sobie.

Mam na imię Julia. Pochodzę z województwa opolskiego. Nie mam rodzeństwa (niestety). Kocham czytać. Gramm na gitarze od 1,5 roku. Lubię sport. Moimi ulubionymi porami roku są wiosna i lato. Nie lubię matematyki. Przedmiotem z którego idzie mi najlepiej jest język polski. Chociaż uwielbiam czytać, lektury są dla mnie męczarnią. Moją ulubioną książką jest "Kosogłos" Suzanne Collins, a filmem "Charlie" oraz "Ostatnia Piosenka". Nie mam ulubionego gatunku muzycznego, lubię prawie każdy.

I to chyba wszystko. Jeśli macie jakieś pytania-piszcie w komentarzach.

Julia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz